Sry!

Godmorgon!

Förlåt för att jag aldrig skrev något igår kväll.. Hann verkligen inte, för vi kom hem rätt sent!
Har egentligen inte så värst mycket tid nu heller, så hinner inte skriva värsta romanen.. om man säger så! ;)

Gårdagen var hur bra som helst!

Nadja kom ju hit vid 6 tiden, så vi snacka om de mesta kändes de som.
Sen åt jag en god middag med familjen, blev lite " Fredags mys " igår, för bror ska iväg i helgen så
han önskat lite " Fredags mys" på Torsdagen. Trevligt! Det blev Nachos som stod på menyn!
Sen blev de dans-träning med tjejerna.. Alltid lika kul!
Tråkigt nog kände jag mig hänig på träningen, mitt huvud dunkade i takt med musiken.. Blöö.
Annars gick de bra! :)

Sen gick Emma,Nadja & jag till söderv. hallen, och kolla de sista av IBK matchen.
Kände mig så snygg i mina träningskläder.. , usch nej!

Var sen meningen att vi skulle hjälpa till och städa efteråt m. IBK-95 laget. Men ner till plan kom
vi, men städa gjorde vi nog inte.. ;) Haha!

Kom iaf hem vid halv 11 tiden , och då duscha jag sen somna ja snaabt.. :)

Hinner inte skriva mer nu, ska platta håret o fixa allt nu!

Vi hörs efter skolan, med bilder från igår som ja inte hann  ladda upp nu! :)


Hittade den här bilden på oss 3 från bowlingen.. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0