Söndag.

Godmorgon på er!

De blev inte så mycket fler inlägg igår.. Men jag som hade bestämt att jag skulle gå och lägga mig i tid, för att orka med idag. Jag glömde helt bort tiden och kom inte i sängs förs sent iaf.. Hehe! Men vi hade en jätte trevlig kväll, de kan jag lova! Vi sjöng Sing Star, prata, åt godis m.m! Så en kort sammanfattning på de hela blir En lyckad kväll! :)

Klockan ringde för några minuter sen, så jag ska nu upp och göra mig i ordning. Ida och hennes pappa/mamma? kommer och hämtar mig om ca 30 min, så blir de träning! ;)

Lite tråkigt att de fina vårvädret har bytt till tråkigt vinter väder igen.. Som om vi inte sett nog om de redan?
Nåja.. Våren kommer väl!

Vi hörs efter träningen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0