Snabbt hej!

HejHej!

Är lite stressad , men tänkte skriva ett snabbt inlägg till er!

Min resa hem idag har gått hur bra som helst. Bussresan var väl inte sådär jätte kul, speciellt inte med en
skit tjurig busschafför?! Haha.

Båtresan gick väl inte snabbare än någon annan gång, men tiden rullade på bra ändå.
Mamma kom och mötte upp oss vid båten, sen körde hon oss direkt till Södervärn.
Hon kom även och hämtade oss där, Tack! :-)

Emma gick väl för en liten stund sen hem.. Så jag har hunnit packa upp och så..
Ska om typ 10 minuter åka på träning igen, ska få träffa Ida igen!! Ska bli skojj de! ;-)

När ja kommer hem ska jag fixa mig lite snabbt , sen blir de ut igen.. Haha, fullt ös.
Men de gillas!

Lägger upp bilder och sånt när jag kommer hem.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0