Sjuk?

HejHej!

Tror jag börjar bli sjuk.. Har sjukt ont i huvudet och känner mig allmänt kass..
Usch!

Vaknade med ett ryck imorse, alldeles försent.. Hade 20 min på mig att fixa mig,
innan Ida och hennes pappa kom och hämta mig.
Vi hade som sagt Badminton träning imorse. :-)

Vi kom hem rätt sent inatt, så de var ju skönt att få sova ut. Men de blev lite stressat!
Haha.

Jag och Ida var här hemma en stund igår kväll och såg Melodifestivalen.
Sen gick vi tbx, hon hem till sig och jag dit resten av min familj var.
Tack för en jätte trevligt Lördags kväll Ida! :-) <3

Nu ska jag bara ta de lungt en stund. Sen blir de duscha & städa.
Även plugg.. Blää! I don´t like it!


Angående Frågestunden!
Ni kan passa på att fråga, ändå till klockan 17.00, ikväll!



Vi hörs snart, igen! Pusss


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas huvudvärken går över och att du inte blir sjuk! <33

2010-03-07 @ 13:23:32
URL: http://emmaagahne.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej :P Jag har svarat på din fråga/frågorna som du ställde igår på min frågestund svaret hittar du några inlägg neråt på min blogg! ;)

2010-03-07 @ 15:07:08
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0