Sista inlägget

Godkväll!

Förlåt för förra inlägget.. läste just igenom de och insåg att jag knappt själv fatta ett skit?
Men så kan de va, när man är övertrött.. Haha. Har iaf varvat ner nu och har faktisgt kontroll
över mig själv! :-)

Emma har just hoppat i duschen, så jag tänkte passa på att uppdatera lite mer!
Tycker själv att jag vart rätt bra att uppdatera dom här dagarna? Eller hur? ;-)

Åker iaf hem imorgon.. Känns tråkigt, för jag har verkligen haft de hur bra som helst här..
Men de ska även bli skönt att komma hem och träffa alla igen.
Borta bra men hemma bäst, eller vad är de man brukar säga?

Här kommer lite bilder iaf!



Bilder på mig från dagen..



Emma <3



Säger väl godnatt redan nu. lär nog inte bli fler inlägg ikväll.

Blir en tidig mogon im, för att hinna med bussen o allt!

Vi hörs nog när jag kommit hem!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0