Sådär!

HejHej!

Min Lördag har vart hur bra som helst, och ännu är den inte slut! Kan de bli bättre?

Åkte som sagt in till stan med Nadja & August förut. Vi gick lite på stan, köpte massa godis och ladda inför bion.
Sen när filmen väl började var de rätt skönt att bara få sitta! :) Måste säga att filmen var rätt bra (a). Jag och Nadja gillade nog den mer än vad August gjorde. Hehe! För er som missade de , så såg vi " De regnar köttbullar ".
Filmen fick mig att tänka till i vissa stunder, den var ju verkligen till för barn med fantasi. Så under tiden som filmen hållde på, så byggdes min fantasi på och i slutet kändes de helt normalt att de  te.x  kom mat  från himlen ner i hela stan! Haha.

Nadja gick hem för en liten stund sen, och saknar henne redan. Vi har haft sjukt roligt idag. Pratat i massor, ( som vanligt, ) och haft de allmänt roligt. Tack för en jätte bra dag ! ♥

Ska ladda batterierna nu en liten stund, sen blir de att börja om på nytt igen! För om ca 1 timme ska ja vara helt klar, för då kommer våra gäster hit. Ska bli riktigt trevligt! :)

Skriver mer snart igen!


August på COOP efter att ha köpt med oss halva godis avdelningen kändes de som! :)


Som vanligt är jag sämst på att ta kort! Fick inte ett enda på Nadja.. Men vi har bestämt att vi ska ut och ta massa kort snart, och då kan ja lova att de kommer bli mkt kort här i bloggen! :)

Love from me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0