Säämst uppdate..

HejHej!

Förlåt för säämst uppdatering idag.. Men har verkligen inte haft tid. Så förlåt!!

Skolan har vart bra, har skrattat så jag fått ont i magen.. Hah! De säger de mesta, om hur kul jag haft?
Efter skolan cyklade jag med Emma hem, vi bakade kladdkaka. Den gick att äta, men den var verken kladdig och så var den bränd..? Sen tog vi oss en cykeltur i de fiina vädret. Kändes verkligen som vår idag, så man får väl hoppas att de fortsätter i samma tecken! ;)

Var även ute ikväll, spelade bl.a Tennis och hade de allmänt kul. De var verkligen ljust hur länge som helst ikväll, GILLA!

Men nu sitter jag här, och har precis druckit te, och kolalt igenom Engelska läxan för sista gång.
Ska snart gå och lägga mig! :)

Vi hörs minst en gång till!


Vart kan Emma vara?


Där jah! :) Kul liv vi har!?



Kommentarer
Postat av: Maddi

3 nominerade har utsätts till veckans blogg. nu är det bara för er att rösta i min blogg :)



Vem ska vinna?

Klicka här och rösta: http://enmaddi.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-4.html#comment

2010-03-30 @ 21:50:15
URL: http://enmaddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0