Onsdag!

HejHej!

Kom hem från skolan för ca 30 min sen kanske? Skolan har iaf vart bra, bara de att jag typ halv sovit dom sista lektionerna! Hehe. Pappa var så snäll, han både körde dit & hem oss från skolan. Vädret var inte på topp imorse!
Har haft Matte prov med min gamla klass idag, kändes helt okej! Alla var så trevliga, nåt som kanske inte alla var när vi gick i klassen? Nåja, huvudsaken är väl att de funkar nu!
Slöt som sagt vid halv 4 och då var jag heelt slut..

På vägen hem åkte vi förbi den nya Godis affären här i stan, träffade även på Nadja & Emelie där. Trevligt!

Har ont i magen, så ska ta de lungt nu en stund... Sen blir de träning om 1 h.

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ska vi följa varandra via bloglovin? :);-)

2010-03-24 @ 16:56:15
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0