Nadja

Hej på er!

Antingen är jag på väg att bli sjuk, eller så är jag bara sjukt trött?

Jag och Nadja stack iaf bort till säve förut för att se fotboll.
Bl.a 84 spelade, sista matchen var jag nog lika nervös som dom.. Ni skulle hört mig!
Haha! Dom gick iaf vidare till semi imorgon. :)

Så imorgon blir de att hejja både Nadja och kanske 84 till final!?

Efter fotbollen, var Nadja så snäll o följde mig till skolan, och gick från dörr till dörr för att komma in.
Alla var dock låsta..  Men vi fick som tur var, tag på en städtant! Hehe.

Sen gick vi åt varsitt håll, i snö stormen.. Tack för en bra dag!♥

Har iaf vart hemma i säkert 3 timmar nu, men är så trött så jag har inte orkat skriva.. :P

Ska ta det lungt en stund till nu, sen blir de ut ikväll! I Think!

Vi hörs då!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack själv, vi syns imorgon! <3

2010-03-04 @ 18:26:07
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nadja: De gör vi! :) <3

2010-03-04 @ 18:56:37
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0