massa bilder från helgen

Mina köp från stholm!

* Frostiga leggings - Bik Bok
* Lila lite längre linne. ( jätte gulligt) - Gina Treco
* Svart luvtröja m. glitter i luvan & lite fran - New Yorker
* Svart & vit randig luvtröja - New Yorker
* Turkost linne - New Yorker
* Vit tröja m. texten " Everybody ♥´s me " - New Yorker
* Hårsnuddar & Hårspännen - H&M

Här kommer lite bilder & en kort sammanfattning!



Pizza hämtning! I en av världens snyggaste frisyrer? Tkr inte ni de? :P hahah

Hade vart och köppt semlor! :-D

I väntans stund, på att få gå över vägen! xD


Skriver till er!



Glass paus i Kista!

My new best friend! :P



Hade to.m lockigt hår på ditresan! ;-)


Vår packning!

Se på mig? Ser nästan lite tjock ut! xD Bjuder på den!

Båtskojj..

En liten sammanfattning med lite bilder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är intet tjock!

2010-03-03 @ 22:33:57
Postat av: Anonym

Nej verkligen inte..?

2010-03-03 @ 22:39:02
Postat av: Emilia

De har jag inte sagt, att jag är nej!?

2010-03-03 @ 22:50:13
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skrev de. du är inte tjock!!!!!!

2010-03-04 @ 08:11:21
Postat av: Anonym

vet du vad tjock är?

2010-03-04 @ 14:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0