Måndag morgon

Godmorgon!

Då var det Måndag igen då och ännu en vecka väntar!

Sitter just nu och väntar på att min plattång ska bli tillräckligt varm!
Under den här tidenj ag nu vart vaken, har mina tankar försvunnit iväg lite, känns det som!
En fundering eller kanske fråga var Vart tog dom mörka mårnarna vägen? Nu är de liksom ljust när man vaknar!?
Haha, ah ni förstår säkert jag har legat och tänkt på de mesta! :)

Ska iaf börja göra mig i ordning nu!

Det här ska göras, innan halv 8! :)

* Platta håret ( Som numer ser ut som jag vet inte vad... )
* Välja en outfit
*Packa gympa väska.
* Äta frukost
*Borsta Tänderna & smink o de.

Det var nog de! Men tiden försvinner alltid så snabbt, speciellt på morgonen!
Haha!

Vi hörs efter skolan, senare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0