Måndag / förkyld..

Hej Hopp!!

Nu var de slut på lovet då! Känns faktisgt både bra & dåligt..
Visst är de skönt att få träffa alla igen, men alla prov o så de är ju inget man skanar precis.. :P

Min dag har väl rullat på, kanske inte i de bästa tempo, men men..
Fick inte så mycket sömn som jag hade behövt inatt.. Vakna vid 01.50 och kunde inte somna om.
Pg.a min förkyling.. Inte de roligaste.

Så jag har väl kämpat mig igenom skol dagen idag, har vart nära att gå hem ett par gånger.
Men har bestämt mig för att hålla ut så länge de går nu! :-)
Haha ganska kul, för jag går typ runt och nyser hela tiden.. Haha! :)

Nu är jag iaf hemma och ska sätta fart att plugga inför Engelska prov imorgon, Svenska inlämning på Onsdag,
Så jag har lite att fixa!


Vi hörs snart igen! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0