Låångt inlägg!

God kväll, bloggen min! :)

Min kväll har vart hur bra som helst. Vid 6 tiden kom Nadja hit, vi snacka en del som vanligt. Ha-Ha! Men de är
kul att kunna prata med henne om vissa saker! Sen åt jag mat, måste bara kommentera att de var sjukt äckligt!
Hela familjen hade beställt Pizza utan jag, jag tog då en sallad. Den såg jätte god ut, men neej! Usch! Slöt med att jag fick i mig 3 st bröd bitar, man fick med! :) Vid 7 tiden cykla vi för att möta upp Emma, sen mot Dansen!
Eller vi tog ett stopp vid affären för att köpa dricka! :) Sköönt att kunna cykla dit nu, eftersom snön vart som ett hinder tidigare känns allt bättre nu när de börjat ge med sig!

Träningen gick jätte bra, tiden gick hur snabbt som helst idag. Vi gick mest igenom, så allt ska sätta sig i huvudet, nu när avslutningen börjat närma sig! Vi blev även indelade i grupper, som vi sen ska göra lite coola saker med! ;)
Det får ni se på avslutningen!

Sitter nu ner bäddad i min ny inbäddade säng! Älskar att krypa ner i sängen när man just bäddat i nytt & fräscht, speciellt när man är nyduschad också! Hehe! :)

Min kväll har som sagt vart jätte bra! Känner mig helt slut nu, så ska nog sova.
Imorgon är de Fredag, och äntligen helg!


Här kommer även svar på en av era frågor! ;

Anonym om My Room!:

                                                    Fint rumm! Har du två datorer? :)

Svar: Nej! Jag antar att du syftar på bilden jag la upp tidigare. Jag har en data som jag använder, sen har jag även en data skärm, som jag aldrig använder. Den står mest där och samlar damm.. Ska göra mig av med den så snart! :)






Tack för en rolig/bra kväll tjejer! <3

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0