Helg!

HejHej! Förlåt för dålig uppdatering idag. Men jag har valt att vara ute så mkt som möjligt
nu när de äntligen känns som vår! Är de inte hur skönt som helst, att kunna ta fram vår jacka & skor, med gott samvete nu?! :) Love it.

Skolan har iaf vart bra. Slöt vid halv 12 tror jag, men vår musik lärare glömde bort mig och Emma. Så han kom aldrig och hämta oss, alltså var vi kvar i ett annat rum för länge.. Alla hann sluta! Haha! Nåja, sluta fick vi iaf!

Efter skolan cyklade jag och Emma hem till mig, och åt lite mat. Sen cykla vi och mötte Ida, sen bort till den nya Godis Affären. Så vi fick oss en härlig cykel-tur! Sen cykla vi till en lekplats, där vi satt och prata och så.

Vid halv 5 tiden, cykla vi med Emma en bit, hem. Sen vidare till några små killar, som gick i ettan! Vi spela fotboll och så med dom.

Kom iaf hem precis, ska ta de lungt och äta en stund, sen ut med Emma igen!

Här kommer massa bilder från dagen!






(
Se mig i bakrunden... Ha-Ha! )




( Kolla mina snygga Vår skor. Som blev invigda idag! ;) )




Härliga vårbilder va? :)

Vi hörs snart igen, pussis!


Kommentarer
Postat av: Horse Breeding

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-06-07 @ 21:45:31
URL: http://horse-breeding.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0