Godnatt!

Känns som jag vart riktigt bra på att uppdatera idag?
Nöjd!

Ska nog börja fixa i ordning de sista, sen gå o soova. I Think! Kan vara skönt att ta ut så mycket sömn
som möjligt.

Imorgon blir de skola som vanligt, dock i den nya klasseen.
Hela skolan ska ha sånn där likabehandlings dag. Vad nu de innebär?
Slutar vid halv 4 , och då ska jag va med Idaa. På kvällen blir de även Badminton träning!
Kommer nog bli en lyckad dag, har iaf alla förutsättningar för de!! :)

Angående era förslag på, vad ni vill ha mer i bloggen!?

De verkar som ni vill ha fler frågestunder? De har ni tjatat om tidigare också.
Men jag kommer inte att ha mer än EN frågestund per månad. HÖGST!
Så de är ingen idé att tjata , jag kommer inte ge med mig! :D

Bara så ni vet! ;)

Tänkte nog sätta pungt här, eller vad man brukar säga!

Ska stänga ner min data nu, och sen göra mig i ordning för Sleep time.
Kommer nog inte somna förs 10- halv 11 iaf.. Måste få tag på några vänner först.. :)


Vi hörs imorgon kväll, när jag kommer hem! Så lika många inlägg som idag, behöver ni inte förvänta er!! ;)

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0