Fredags- myyys

Godkväll bloggen min!

Hoppas eran Fredags kväll vart bra, min har iaf vart trevlig, och lungn! :)

Mamma, jag och Agge åt en god middag förut. Sen duka vi fram popcorn, chipps och lite godis och bänka oss
framför Let´s Dance. Vi har även kollat på Solsidan, haha! Fett bra! :)

Mamma har just åkt för att hämta pappa nån stanns, så ja passa lillebror medans jag väntar på att Let´s Dance skall börja igen! Har sjukt ont i min mage... Men hoppas jg inte börjar bli sjuk igen!?

Har ni sett på Let´s Dance ikväll? Vem tror ni åker?


Själv tror Willy eller Molly åker! Fast jag hejjar faktisgt på Molly, så hoppas hon klarar sig! :)
Det återstår att se!!

Vi hörs om en stund! :)

Kraam


Hahaha! Gamal bild. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0