Fredag kväll

Godkväll bloggen!

Min kväll har tillbringas tillsammans med Emma! Vi har väl för de mesta uppdaterat varandra med sånt som hänt under tiden vi vart ifrån varandra. Så nu tror jag hon vet allt, om jag inte missat något.. :) Vi hann även ut en stund, så de var ju lite kul. Ska jag vara ärlig har jag inte vart ute på kvällen, på en hel vecka.. Så de var på tiden!

Hon gick väl hem för kanske 40 min sen, så jag har sett lite TV med familjen. Har nu stängt in mig på rummet med datan i knät. Känner mig rätt trött redan nu, så får se hur länge detta kommer hålla. Lär väl somna snart..

Ska verkligen försöka sova ut imorgon, eftersom jag måste upp tidigt på Söndag. Fast de är de verkligen värt, ska ju på träning då. Så får ta tillfället i akt eller vad man brukar säga, till att sova ut imorgon. :)

Skriver snart igen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0