Dance!

God kväll bloggen!

Kom hem från träningen för kanske 30 minuter sen. Sjukt rolig träning, men hur jobbigt som helst.. De var ju från 16 år och uppåt, så vi var verkligen yngst.. Alla var typ 30 och uppåt, hehe! :) Men kul var de iaf, de är ju huvudsaken!

Jag och Emma fick oss en sånn där härlig cykel tur hem, med värsta motvinden! ( ironi.. ) Men de var rätt skönt, att få svalka av sig! Väl hemma åt jag glass, sen tog jag en vaarm dusch. Me like! (y).

Sitter nu i sängen redo för att sova. Är trött, men har ändå över energi? Om ni förstår vad jag menar? :P Hehe!

Juste! Jag är med och tävlar om att vara veckans blogg! Har bara glömt bort att länka till de, hehe!
Sån jag gör de här&nu!
Klicka här!

Vi hörs imorgon!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0