dag 2

HejHej!

Hur har eran dag varit? Min har vartit väldigt bra.

Vi tog oss till Kista vid 10 tiden imorse, så har vi vart där hela dagen!
Blev en hel del shopping, så fick med mig en&annan påse hem.
Trevligt!

Eftersom Kista har sveriges största galleria, har de blivit en hel del gående från affär till affär.
Så jag har sjuukt ont i mina ben nuu! Haha!
Men såå värt! ;-)

kommer att lägga upp bild på allt jag köpt när jag kommer hem igen..

Vi har även roat oss åt att packa om våra överfulla väskor.. Fick nästan med mig allt, men min handuk får Emmas pappa
ta med sig när han kommer till Gotland i helgen. Så de var rätt skönt, att slippa ha en massa påsar att hålla koll på.

Vi har inte hunnit lägga in bilderna i datan ännu, så de får ni lite senare! ;-)

Nu ska vi nog gå ner i köpcentret här nedanför tror jag, och stora ännu lite mer i affärer.
( som att vi inte redan gjort de idag...)

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0