Dag 1.

HejHej!

Måste börja med att säga, att vi har de väldigt mysigt här i Stholm.
Sitter här och verkligen halv sover, är sjukt trött. Men de kanske är förståligt, efter en dag full med skojj! :-)

Vi åkte som sagt till ett Äventyrsbad, rätt så tidigt imorse.
Ett jätte trevligt bad, där man bl.a kunde simma ut i en pool, så jag har badat i snöstorm ute idag!
Haha, fett coolt! ;-)

Efet några timmars bad, åkte vi in till stan och mötte upp min faster, och sa hej!
Fick lite tipps om hur vi kunde ta till väga idag.

Vi tog sen en liten promenad bort till Hötorget, där vi åt lunch och strosa lite i affärer.
Fick med mig ett jätte gulligt lila linne, och ett par frostiga leggings hem! :-)

Sen åkte vi hem hit igen, och tog en snabb vila, sen vidare till Globen Centrum, där jag fixade lite
ärenden åt mamma & bror. kollade även lite i affärer där med.

Sen har vi gått förbi ett bageri och H&M, fick med oss semlor & hår saker hem därifrån.

Nu sitter vi här, och väntar på mat!
Jag halvsover dock... Hehe!

Vi hörs senare! :-)



Fullt medveten om att jag ser halvt drogad ut på en bild..




Mumms!
En kort sammanfattning, med bilder från dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0