börjar dra ihop sig mot - Melodifestivalen ....

Go kväll!! :)

Hur har eran dag , så här långt vart? Min har iaf varit super!

Ida kom som sagt hit tidigare idag, så vi har snackat en del, lekt med varandras mobiler & suttit vid datan tyyp!
Hur trevligt som helst!
Sen åkte vi med mamma och handlade inför ikväll. Sen släppte vi av henne på vägen hem.. Men vi ses ju redan imorgon bitti på träningen!! :D.

Snart är de äntligen dags för Finalen i Melodifestivalen!! Som jag längtat.
Så vi ska ha en skön hemma kväll med familjen. Vi ska äta planka, och massa annat gott! :)
Kan de bli bättre? ;)

Vem tror ni kommer vinna ikväll?

Själv har jag kollat runt lite idag, och de låter som att alla tror att Anna kommer vinna..
Ska jag vara ärlig blir jag rätt besviken om hon vinner.. Gillar inte alls henne. Hennes låt är helt OK men
hon är inte OK! Så snälla Sverige rösta på någon annan! :)

Har även tänkt på vem jag själv vill/tror ska vinna!
Men jag har ingen aning i år.. Har gissat på att Peter Jöback kan gå långt, men man vet ju inte!
Finns många bra ikväll, så de kommer bli riktigt roande att se!



Kvällen bidrag!

Som sagt är rätt nervös över att Anna kanske tar hem dehär.. snälla, snälla inte!!


Vi hörs senare, hoppas ni får en mysig Lördags kväll!

Puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0