Blöö för min dag....

Min dag har verkligen vart hur deppig som helst.. Ingen aning om varför, borde vara tvärom.
Tycker att jag borde vara glad & fylld med energi nu igen, nu när min förkylning äntligen börjar ge med sig.
Men nej?! Värsta konstigt ju . :P

Så.. Förlåt för värsta deppiga inläggen idag, men kan tyvärr inte göra så mycket åt saken!

Saknar min energi...


Sen jag skrev sist har jag duschat, packat upp min väska, och bara tagit de lungt.. ;)
Börjar faktisgt bli hungrig nu, så ska nog försöka övertala mamma att sätta fart m. maten, nuue! :)

Ikväll blir de nog en skön hemmakväll för min del!

Vill se på Lets dance, för ja lyckas alltid boka upp mig med en massa annat då de är.
Så har inte hunnit sätt på de nåt i år ännu! ;P Vill även se på Solsidan, kanske kan bli på bättre humör då?! ;)
Hahah.

Får väl se vad  den här kvällen har att bjuda på!


Vi hörs snart igen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0