Blev en kort frånvaro.. :)

HejHej!

Tänkte ta tag i bloggen nu igen!

Att de händer saker som man inte alltid vill dela med sig av, är väl inget ovanligt!
Ungefär så kändes de igår, var ledsen och mådde skit, men hade ingen lust att berätta de hela för er!

Nu där emot känns allt mycket bättre!

Jag känner mig glad, och allt de som kändes så natt-svart igår känns nu mycket bättre!

Skolan idag har var bra. Har fått pröva på att gå i en annan klass nu, som jag skall få göra veckan ut.
Till en början! Får sen se vad jag väljer att göra.

Klassen kändes riktigt bra, tjejerna har vart jätte snälla! (a).
Självklart en & annan kille med.
Så de är riktigt skönt! :)

Sista lektionen var rätt jobbig.. Hade sjukt ont i min mage! :( Så jag skyndade mig hem efter skolan,
ställde in med Ida.. Tråkigt!! :( Men vi ska va imorgon ist! :)

Skriver mer snart igen!


Puss


Haha! Vi är som vi är!! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0