Bara början av dagen!

Hej alla glada! :) Och alla sura för den delen med..

Jag är iaf sjukt glad, just nu! För tänk de är Fredag!? :) Hur skönt som helst.
Skolan har vart bra, vi börja med Tyska där hade jag läxförhör o de gick super! :) Sen rullade dagen på med matte, SO/SV, NO! Skön dag måste jag säga! Slöt ca halv 12. Jag,Ida & Tua satt oss i caffis en stund och skojjade lite med dom i caffis bl.a. Trevlig stund där. Men fick lite bråttom när mamma skulle hämta mig! :) Hehe.

Nu sitter jag här hemma och har just ätit en tallrik med fil & myssli . Gott de! :)
Ska snart gå och göra mig i ordning, jag och Ida ska nämligen ut och springa har vi bestämt! :)
Kan vara bra och röra lite på sig.

Vi hörs senare ige. Har en dag som är fylld med roliga saker som väntar. För min dag har just börjat! :)
Thihi!

Puss på er! :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0