Eftermiddag!

Hellu bloggen!

Min eftermiddag har varit jätte trevlig. Jag gick förbi dagis påväg till Emma och fick med mig August. Vi cyklade sen till Maxi och handlade glass, som vi sen satt ute i solen och åt! :) Vi tog sen cyken och cyklade hemåt, men August ville även idag åka förbi en lekplats, så vad gör man inte? Vi lekte och August uppskattade nog de hela. Vi följde sen Emma en bit och gick sen hem. Helt seriöst så tror jag aldrig att jag hört ett barn skrattat så mycket som han gjorde på hem vägen. Vi sprang och jaga varann vilket han tyckte var jätte roligt. När vi väl kom hem blev de lek på studsmattan och lite vila i solen. Känner mig helt färdig nu, hah. Som tur är så är jag ensam hemma just nu och kan ta de lungt! :)










Här har ni ävens eftermiddagens outfit:

Ljusa halv korta jeans leggings - Vero Moda
Vitt bas linne - Bik Bok
Orange/ apprikos färgad tröja - Åhlens
Svart kofta - Kommer inte ihåg!
Smycke - Från Emma!



Kommentarer
Postat av: Ida

Sötnosar! :D <3

2010-06-04 @ 21:28:39
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0