Fredag!

Godmorgon!

Vaknade av att telefonen ringde. Känner mig trött och låg idag? Så skall försöka ta dagen till att vila upp mig och ladda humöret lite. I eftermiddag blir de att hämta lillebror och ta hand om han i 2-3 timmar. Då kan de behövas lite tålamod. Fårse om Emma hänger på då? Känns även som de är rätt dag att vara hemma, eftersom vädret inte är på topp.

Mamma och Pappa åker till Stholm idag, så då kommer min moster óch en av kusinerna hit ikväll och äter och sover här! (: trevligt.

Men mer om de senare! (:

Idag blir de nog mycket inlägg.



Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart hjälper jag till Med Agge om det behövs sen! Vi kan ju alltid spela fotboll med hnm! ;) <33

2010-06-18 @ 11:02:06
URL: http://emmaagahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0