Uppdatering!

Hej Hej!

Sitter just nu i sängen med datan i knät , ska närsom börja fixa mig med de sista som finns kvar.
Tänkte bara skriva ett inlägg först! Sen jag skrev sist har jag ätit frukost, valt outfit, pratat med Emma och borstat tänderna. Haha. Har även lyckats slå i 2 av mina tår i en vägg , eller lister kanske man ska kalla de. Gjorde inte så ont just när jag gjorde det, men de känns nu. De bara dunkar i tårna, haha jag lyckas alltid? :pp

Men skall sminka och fixa frisyr nu, lägger upp outfit om en stund! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea - Smyckestävling i bloggen!

Fin design! Önskar dig en trevlig sommar och vill passa på att säga att det finns en smyckestävling i min blogg ifall du vill va me:!)

2010-06-12 @ 10:24:54
URL: http://liinneasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0