Trevlig Fredags kväll!

Godkväll på er!

Ni som följt bloggen sen en tid tillbaka har väl lärt er, att uppdateringen inte är den bästa då en frågestund är igång. Anledningen är väl den att jag vill att ni skall lägga mer fokus på den än mina inlägg! ;) Men självklart blir de lite inlägg ändån.. Min kväll har iaf vart bra. Vår familj blev inbjudna till grannen på middag, så vi grilla kött och åt nå potatisliknande. Jätte gott verkligen. Gick sen ut och träffa Emma, vi sprang ner till en fest där bror var och skämde ut hnm lite och passade även på att göra lite andra saker när vi ändå var i dom områdena. Cyklade även förbi Emma där jag lånade en cykel av hennes mamma, schysst! :)

Sen hem till mig och såg på Tv. Vi såg de sista av Talang och lite av nåt program där de är massa olyckor som dom filmat? Vad de nu heter!? :hah. Sen drog vi ut igen och snacka och bestämde en massa inför imorgon. Fullt schema vill jag lova. Mer om de senare eller imorgon.

Vi hörs om en stund!



Eller klicka här!


Kommentarer
Postat av: Anna

JÄTTE fin header du :) God Natt ;) <3

2010-06-04 @ 23:36:32
URL: http://aaaannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag fixade med designen hela natten, men orkade verkligen inte fortsätta! Får fixa det idag istället! ;) <33

2010-06-05 @ 09:31:37
URL: http://emmaagahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0