Tidig morgon!

Godmorgon på er!

Att jag redan är vaken är ingen slump, utan de är för att mamma väckte mig och Samuel redan vid 8 idag..
Självklart fanns de en anledning till allt. Om inte minst att min lillebror fyller år idag! Så vi har firat honom nu på morgonen. Men han drog just till dagis, så nu är det sådär lungt här hemma igen! ( hah) De enda som hörs är jag och Samuel som sitter på varsitt rum med olika musik på högsta volym. Haha, så skall de va!

Har en massa att fixa med, så tänkte ta tiden i akt nu när jag ändå har en massa tid till godo här på morgonen!

Vi hörs snart igen! :)


Kommentarer
Postat av: Abelmarianne

Incredible site!

2010-12-13 @ 08:31:49
URL: http://abelmarianne.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0