Studenten 2010!

God morgon på er, hoppas ni sovit gott! ♥

Studenten 2010 här i Visby var verkligen bäst! :) hah.

Men hem sent igår kväll så hann aldrig skriva något inlägg. Min både dag och kväll var hur bra som helst.

De började såklart med skola, hade Gympa och SO/SV sen slöt vi vid 11, eftersom vi slapp dom andra lektionerna. Vi drog då ner till stan , jag och Emma drog förbi affären och köpte med oss dricka Youghurt. Eftersom vi inte ätit nån lunch.. Sen tog vi oss en liten promenad ner till Wisby Strand där vi verkligen inte var ensamma, sjukt mycket folk. Vid 12 börja de hela och alla studenter i gruppvis kom ut på Scenen/trappen och visade upp sina lyckor över att få nu slippa skolan. Vissa redan fulla då. Vid 2 tiden var de dags för alla vagnar att åka iväg, så vi alla samlades runt om vägen där dom sen åkte förbi. Vi och alla andra drog sen upp till stan, vi hämtade upp våra cyklar på vägen. Men fick dock gå med dom.. hah. Efter att ha kommit upp till öster, insåg vi rätt snabbt att de var så sjukt mycket folk, så vi drog hemåt. Köpte även glass och var förbi skolan påvägen hem.
Jag åt sen mat och efterrätt vid Emma! Gott! :) Vi gick sen ut och har cyklat efter fulla studenter hela kvällen. Har träffat på en massa roligt folk. Såsom Kalle, Simon, Robin, Jacob, Emma, Simon, Tim och Challe. Vi har cyklat runt halva stan känns de som, fast vi var nog aldrig längre än Stan?!. När klockan börja närma sig 11 var vi fortf. ute i tunna kläder utan jacka. Hur bra och skönt är inte de? :)

Som sagt så kom jag hem sent, och somnade bara huvudet nuddade kudden! heh.


Här är mina outfit´s, kan väl ekänna att jag även hade en tredje! ; )


Vår efterrätt som bestod av Glass och Jordgubbar!


Glad? =)





Använde mobilkamera och därmed de sudda bilderna!


Vi hörs efter skolan, igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0