söndag

Godmorgon på er!

Usch vad jag hatar myggbett.. Vad ska dom vara bra för? ;o. Har över hela benen samt några på armen, inte bra.

Ajja, då var de dags för Söndag igen. Ännu en pluggfri Söndag, fast jag kanske skall börja vänja mig med att ha pluggfria helger. Skönt. De börjar ju dra ihop sig nu, 1 vecka och 2 dagar kvar, sen är de Bye to the school!
Verkligen hur härligt som helst . 

Idag blir de att skippa smink, hår stilying och allt sånt där. Jag och Emma skall ta oss till kalkbrottet och sola.
Skall bli jätte skönt och om inte annat så kanske man får lite färg? Fick färg på armarna igår, men vill ha på benen också! Och kalkbrottet är väl där jag vågar visa mig, pg.a mina myybitna ben.. haha.

Som ni säkert förstår så kommer inte uppdateringen att vara så där jätte bra, men kommer att lägga ut bilder och så senare, när jag kommit hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0