SOMMARLOV!

Äntligen är de Sommarlov! Nu är de slut med tidiga morgonar och sega lektioner i 10 veckor framöver. Så galet skönt.

Hela dagen har rullat på bra och vi klarade oss utan regn, vilket var skönt. Hade kanske inte den bästa morgonen imorse kan jag väl avslöja.. Min plattång small och börja brinna, jag fick panik över mig själv och allt var fel..
När jag väl kom till skolan var allt bättre. Alla var jätte fina, vi började i kyrkan. Därefter hade klassen en sista samling i klassrummet där vi bl.a fick priser från olika tävlingar. Vi kom på delad andra-plats från Rebusjakten igår, tsm med 83. Inte dåligt, vi hade 1 fel. Vi fick sen glass och snackade lite , gav blommor o så till våra lärare.
Sa även ett " sista" hejdå till Oskar eftersom han ska flytta t. Stholm. Sen slöt vi.

Jag o Emma for då till Terra Nova skolans avslutning för att kolla på min bror och lite kompisar.
Kommer väl ihåg avslutningen för 1 år sen, då de spöregna och jag och Emma  dansade. haha.
Därefter drog jag & Emma in till stan och åt bl.a lunch.

Hinner inte skriva mer nu, ska ner till stan och äta en middad m. familjen! ♥


Terra Novas skolavslutning!




Min outfit!



1 år sen. Ser ni? De regnar. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0