Sola och bada..

Vilken dag! Har sammanlagt vart på badet i 5 ½ timma idag, förutom i drygt 10 minuter då jag var hemma och åt lite. Färg har jag fått , och badat i massor har jag också gjort! De var till en början rätt lungt tills badet blev rena kaoset. Fullt med barn, 2-3 fritids var på besök. Hahaha. Till deras lycka, lyckades dom skvätta ner både mig och Emma.. Höhö. Min söta granne var en av dom som bada, så vi lekte lite med henne i vattnet. Träffade även på lite kompisar där. Såsom Emma.L,Emelie,Jenna, Jennifer,Ebba, Håkan,Jacob,Robin och Kippel. Kan ha glömt någon. De var iaf rätt många där, vilket jag kan förstå. Värmen har ju varit på topp, trotts att de blåsit då och då så har värmen hållt sig kvar.

Skall ta och hjälpa till med maten nu! :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack<3

2010-06-28 @ 17:47:44
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0