Sol och bad!

De blev ett inlägg till iallafall. Är galet trött och börjar känna mig illamående?  Vi har nu lagt oss, vilket kan vara skönt. Då kan jag somna om jag vill, hah! :) Min dag har bestått utav sol och bad, för de mesta iaf. Jag var riktigt seg på att komma upp i morse, de slöt med att Emma halvt drog upp mig.. Så vi tog varsinn skål m. glass och lite chips och satte igång en film. Sen gjorde vi klart tårtan och gick sen ut och sola. Blev även lite fika och sen sol och bad. Så har vår dag ungefär sett ut. Kvällen har också varit bra. Vi har spelat kubb och massa andra spel tillsammans med Emmas föräldrar. satt ute länge och de var inte ens kallt? riktigt skönt!

Kan nog förstå varför jag börjar må illa och har ont i magen.. Har nog ätit för mycket onyttigheter idag..
Tror jag måste börja inse att de alltid slutar med magont.. usch.

Där har ni allfall min dag! Den har varit bra men seg, haha! :) Orkar inte lägga in alla bilder i datan ikväll, så ni får dom imorgon istället!

Vi hörs snart igen! :)


Emma ! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0