Snart iallafall!

Tror jag ska ta och vara lite duktig och börja göra mig i ordning för sängdags snart. De är ju en dag imorgon också, och hade de inte varit för att jag måste upp tidigt hade jag inte haft lika bråttom. Det kommer nämligen vara fullt hus här imorgon, eller inte på dagen men på eftermiddagen och kvällen. Har planer för hela dagen imorgon, så hoppas vädret tillåter allt.. Om vädret inte är på vår sida så blir de lite jobbigt, eftersom planerna är att bl.a bada! Haha.

Skall gå och göra mig iordning nu, blir minst ett inlägg till! :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket. =)

Själv är jag riktigt dålig på att bada...

2010-06-23 @ 01:26:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0