Snart är de slut på skolan, de är dags för...

... SOMMARLOV!

Hej Hej!

Då var den här terminens sista skoldag avklarad. Som sagt så har vi haft Rebusjakt idag, vilket har varit riktigt roligt. Jag som gick dit som ett enda stort frågetecken, fick allt förklarat och de var väl tur det! Vi klarade så gott som alla, och jag kan nästan lova att jag och Emma fick alla uppförsbackar.. Schitt som vi cyklat. men vad gör man inte för klassen? ;). Slöt vid 1 tiden så har bara hunnit äta, snackat m. bror och nu ser jag på TV.

Skall hoppa i duschen när som, så jag har de avklarat. Sen har jag lite annat att fixa med idag med..
Så som, dra till Linds och köpa blommor m. Emma, fixa naglar, in på stan, platta håret. Så jag kommer nog somna gott ikväll med! :) hehe,

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0