skolan

Hej på er!

Hur har eran Måndag varit? Min har faktisgt varit helt OK. Känner mig dock trött och hängig nu, men skall ta den här dagen till vila.

Skolan idag har gått rätt snabbt, vissa lektioner var de inte ens nå jobb. De vill säga alla utan Idrott och slöjd.
Idrotten var vi ute i tandlunden och körde burken, riktigt kul. Sen på slöjden fick jag uppdraget tsm med Linus och Emma att damsuga ett av rummen. Sen slöt vi. Sådär 1 h före vi sulle, fast vad gör de?? Jag och Emma stannade kvar i skolan ett tag tills klockan blev typ halv 4 då drog vi hem . Har nu ätit mellis o kollat på TV en stund.

Nu skall jag städa rummet, ta de lungt och sen får vi se vad som händer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0