Saknat mig?! ;)

Hej på er!

Oj ni märker ju knappt av mig här längre.. Men änn så länge har jag faktisgt uppdaterat så som jag lovat, minst 3 inlägg per dag.

Min dag har varit hot. Vilket värme vi haft, har inte hunnit kolla men tror minsann jag fått färg på benen.
Kan ju alltid hoppas. Jag har spelat fotboll i massor, solat, och massor av annat. Jag och Emma hämtade August på dagis vid 3, och drog där efter till en lekplats. Där Agge lekte medan jag och Emma spelade fotboll, försökte även lära bror lite fotbolls trix. Utan någon framgång..! Slöt med att han gjorde en olycka.. Så  vi var tvungna att dra hem och byta kläder på hnm samt duscha hnm. Sen blev de storstädning av huset när mamma och pappa kom hem. Så nu är de rent och fint här hemma igen! :D. Efter maten for jag och Emma till Glassbaren, och sen förbi en ny cool lekplats. Den sista timmen var vi med Håkan och Jesper och kan ni gissa? Vi spelade fotboll. Eller dom iaf, vi sprang efter som 2 små små-ungar. hahaha.


Glass-ätande!


Den nya lekplatsen. Fanns bl.a en studsmatta! hahahaa.


Suddig bild! Men skall föreställa Jesper.


Härligt kort! Taget på hamnen förut ikväll.

Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Annaa

Ååh, älska den lekplatsen!! :D HAha :D

2010-06-17 @ 23:38:53
URL: http://aaaannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0