Sääämst

Tjenare! ;)

Jag och bloggandet har väl vart rätt kasst idag, men så kommer de bli ibland nu framöver.

Min dag har iaf vart bra. Både skönt och roligt att få träffa Emma igen. Vi har snackat i massor, allt som vi missat under tiden vi inte vart. Vi har även fikat, vart ute, på maxi m.m. I slutet var även Emma & Emelie med. Ett riktigt Em-gäng. Emma,Emilia,Emma och Emelie! ♥ Vi åkte sen åt olika håll, Emma.L och Emelie, och jag och Emma.G. Men Emma & Emelie åkte tydligen hem till mig och letade efter Emmas mobil, utan resultat? Så jag och Emma.G åkte tbx och hjälpte dom, och vem tror ni hittade den? ;) Hmm? Jag. haha.

När de började regna så åkte jag hem igen , och ska snart ut o snacka med mamma lite.

Vi hörs om en stund!

Ps! De var rätt mkt Emma i texten. Men de är därför att de finns 2 st att hålla ordning på idag.
Emma Gahne - Emma Larsson. Rätt kul för sen var de Emilia - Emelie rätt lika namn? hahaa.!


Bild tagen 8/5. Nån timma innan Dansuppvisningen började, så jag taggade med goodis! ;dd
( Ser ut som en kaniiiin!? :))))


Kommentarer
Postat av: Balderalicia

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-03-03 @ 14:14:34
URL: http://balderalicia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0