Onsdag morgon!

Godmorgon på er alla glada och utvilade. Känner mig riktikt pigg och energifylld idag, häärligt.
Börjar inte skolan förs om 1 timme så skall snart börja göra mig i ordning, sitter just nu och äter frukost.

Har NO prov i Biologi idag, känner mig inte alls nervös. Har verkligen inte behövt lagt ner nån tid till att plugga den här gången.. Kunde redan allt ifrån genomgångar på lektioner och så. Nice!

Slutar skolan så sent som halv 4 tror de blir att hämta upp lillebror på dagis då och sen hem.
kanske att vi hittar på nåt, roligt!? :)

Men skall äta upp min halvuppätna macka nu, Puss på er!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar så myckt :D va glad jag blir!

2010-06-02 @ 09:56:10
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0