Nice kväll! ;dd

Godkväll alla glada! :D

Här är allt på topp. Jag känner mig lite för mätt, har ätit snacks, smörgåstårta, tårta, jordgubbar doppade i choklad och lite annat. Har nästan ångest för allt nu i efterhand.. Men de var ju så gott! :) Vi var ju och firade min a-kusins mamma Jesica som fyller 40, vilket var riktigt trevligt. När vi sen skulle åka hem, följde båda mina små bröder med min farmor och farfar ut till Lickershamn. Åh så skönt de kan vara  att bara få vara ensamt barn ibland. Trotts att de nog kan kännas tomt i längden. Så resterande familjen de vill säga, mamma,pappa och jag for förbi mina kusiner påvägen hem! :) Trevligt, de med!







Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0