min söndag

God kväll på er!

Har haft en jätte bra dag, ute i solen. jag och Emma for till kalkbrottet förut där vi solade, Nadja,Jesper och Orre kom även dit. så vi fick lite sällskap. Sen vid 2 tiden drog vi hem och jag åt lunch. Jag tog en dusch och la mig sen ännu en stund i solen. Spelade lite fotboll med bror , innan jag for och mötte upp Emma igen. Vi tog oss en härlig promenad till maxi och handla glass :). Var sen ute hela eftermiddagen och skojjade tills de blev mat. Grillat kött och Potatis klyftor stod på menyn ikväll, riktigt gott. Sen drog jag ut igen och kom nyss hem .

Har bränt mig på benen, så har svin ont.. Sommarn har just börjat och jag har redan vart duktig och bränt mig??

Hinner inte lägga in några bilder nu, för tror jag ska sova. Men imorgon kommer dom.

Puss och Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 13:48:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0