Min midsommar!

God kväll på er bloggen!

Har ni haft en bra Midsommar? De har iallafall jag, och hoppas även ni har haft de. Vi har badat, ätit tårta, sett på midsommar-firandet nere i hamnen. Där jag och Emma hoppade in lagom till långdansen, och så passande att man fick glass i slutet av den? Ha-ha. Vi träffade även en del " kändisar" där nere. Alltså sånna som vi känner. Vi har även ätit en god middag, spelat kubb i flera omgångar, badminton och spel med Emmas föräldrar. Trevligt! Vi avslöt nu kvällen med en film. Filmtips, kommer senare! Vi har nu bäddat ner oss i varsinn säng med datan i högsta hugg.

Vi hörs! :D

Det går så otroligt segt att lägga in bilder i datan, så jag orkar inte göra de nu..! Visar dom imorgon eller nåt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0