Min dag!

God kväll!

Kom hem för en liten stund sen, de blev en lång promenad. På sådär 2 timmar, så de känns i benen vill jag lova. Men de känns bra att ha vart ute och rört på sig nu iaf.

Min dag har iaf varit bra, vi började i Svaide slöt vid 12. Drog då hem och duscha o så, sen kom Emma lagom tiills jag bakat klart. Funderar på om de kanske fanns nån tanke bakom att hon kom precis tills dom var klara? haha. Goda blev dom iaf. Sen drog vi hem till Emma och var där tills de var dags för mat. Eller jag och bror lagade pankakor, och de blev riktigt lyckat. Sen blev de en låång promenad och nu är jag här . haha.

Där fick ni en kort samanfattning på min dag!


Hampus och Linus!


Smily?! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0