Lördag, tror jag?

God morgon! Hoppas ni sovit gott inatt , för de har inte jag.. Har haft så sjukt ont i min mage att jag fått springa upp varannan minut för att hitta nån smärtstillande såsom Alvedon,Ipren eller nåt liknande. Hittade tyvärr inget.. Så har fått sova i små korta stunder men trotts de känner jag mig pigg och glad! Fast har fortfarande ont..!

Skall försöka göra de bästa utav dagen trotts motgångar. Så skall om en liten stund gå upp och göra mig i ordning. Sen träffa Emma, tror vi kanske skall dra och bada? Men är inte säker. Sen ikväll kommer Tanja eller Magnus och hämtar mig, sen far jag till Vibble/västerhejde och sover där inatt.

Men vi hörs senare!



Finns bara 5 ord.. Vi är som vi är! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0