Lördag i ord & bilder!

Hej på er!

Har inte varit så bra uppdatering idag, men har inte haft tillgång till dator.

Min dag har iaf vart hur bra som helst. Jag och Emma drog ner till stan en sväng förut, fick med mig en jätte mysig tröja hem. ( Bild kommer nedan..) Sen drog vi hem till Emma och åt lite lunch och hämtade kamera. Drog sen hem till mig och lämnade av påsarna från stan sen mötte vi upp Nadja. Sen har vi vart ute i flera timmar och fotograferat oss. Jätte fina kort blev de, dom kommer att dyka upp här i bloggen imorgon. Vid 4 tiden skulle Nadja hem så vi drog hem. Jag och Emma hjälpte mamma med att dra och handla sen hem till mig och fikte lite.

Sen var jag duktig och lagade mat till famljen, fick dock bli nåt enkelt. Men tydligen nåt jag kunde misslyckas på ändå. Tackos. Hela familjen åt, förutom jag. haha. Min kusin och hennes kille var även förbi trevligt. Sen drog jag och Emma ut. Vi var en sväng förbi maxi och handla glass, var på hamnen och sen har vi cyklat runt en del.
Vi tog oss en utmaning.. Upp för den brantaste banten upp från hamnen i motvind, men benmuskler fick vi nog. hehe.

Kom hem vid 10-11 tiden så nu sitter jag här och har just svarat på alla era frågor! :)


Tröjan jag fick med mig hem!


Jag,Emma och Nadja!


Bild tagen från hamnen. Fint vah?


I den här fina miljön tog vi massa bilder idag! Resultatet får ni se imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0