Kort dag

Hej på er!

Sitter här i vardagsrummet och ser på TV, men skall snart gå och städa rummet. Slöt skolan vid halv 11 idag, så drygt 2 timmar i skolan. Chill. Själva SO-vandringen gick bra men de var kallt. De gick ut på att man skulle följa en karta och lägga upp en egen stratteski på vilken ordning och så man skulle gå. I min grupp var vi Emma,Saga, Ida och Tua-Maja. Känns som de gick rätt bra för oss, så nu är de bara att hoppas på en vinnst kanske? (:

Sen jag kom hem har jag ätit lite och sett på TV! Nadja har även vart förbi en snabbis och lånade ett par skor. som hon ska ha på balen ikväll, tror jag. Ska börja städa rummet nu, för om drygt 30 minuter kommer Emma Larsson hit. Vi hörs senare!


Hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0