Klumpig jag r..

Hej Hej!

Min eftermiddag har väl varit Ok. Skulle möta upp Ida,Maja och Vendela vid Linds men skulle möta upp Emma på ett annat ställe först. Men när vi både väl var på väg kom jag på att jag glömt mitt kort hemma. Så de var bara att vända. Insåg rätt snabbt att de var borta? Så fick dra till maxi utan kort.. Förlåt att ni fick vänta på oss! Jag fråga runt lite på maxi o så om dom fått in mina saker , men ingen hade fått in de. Så typiskt! Så vi drog sen hem till mig jag och Emma dåda, prata lite med mamma om allt som hänt. Kom sen på vart mitt kort var , så de är återfunnet . Tack och lov! Nu är det bara nycklarna kvar? ''/. Vi skall ringa polisen im, och kolla med dom också. Hoppas dom fått en dem.

Skall snart äta sen blir de ut med Emma. Vi skall till maxi o handla eftersom vi båda hoppade det förut.

Men vi hörs senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0