Jag lever!

Förlåt att jag inte uppdaterat nåt alls idag.. Men den gången jag haft tid, glömde jag helt bort er..

Jag har iaf haft en härlig dag ute i solen. Jag och Emma har vart barnvakt åt August och hans kompis Maja. Vi har vart på maxi och handlat glass, lekt på olika lekplatser m.m. Jag och Emma har även vart hemma vid henne och fikat lite, med Daim Tårta innan vi for hit igen. Här har vi lockat håret och kollat lite frisyrer , för att lättare kunna bestämma hur vi skall ha på Skolavslutningen. Fick även fikagäster så vi fikade även här.

Kom precis hem efter lite ärenden ute. Vi var och lämnade lite saker till Emma.L och till The Guys.
Så nu sitter vi här, jag är sjukt trött. Skall även va med Ida efter maten.. Kommer somna gott ikväll! (:

Vi hörs senare och då med lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0