Hemma efter en sväng på stan!..

Hej på er!

Vädret börjar äntligen ge med sig, och himlen är to.m blå för tillfället. Känns som vi fått nog utav regn nu, så lite bättre väder skadar ju inte! ;)

Kom hem för en liten stund sen. Drog in till stan med Emma efter skolan, skulle leta efter klänning till avslutningen. Hittade dock ingen klänning som matchade med mina tankar på hur den skall se ut.. Hittade en annan tunika/linne aktigt som jag kanske skall ha ist? Hmm,  svårt dedär! Vi gick iaf hem till farmor en stund, där vi var ett tag tills Emmas mamma kom och hämtade oss. Så mina mål är nu att städa av rummet lite snabbt och plugga. Efter maten blir de nog utgång för min del! I think!


Har funderat på att börja med lockigt hår igen? : )


Kommentarer
Postat av: terese

sv; Tack så hemskt mycket! :D

2010-06-01 @ 17:34:35
URL: http://teresehh.blogg.se/
Postat av: Prebennicole

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-08-01 @ 08:42:16
URL: http://prebennicole.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0